Everyone wants a Pansy!

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Köttbulle ā la IKEA

Av pansy - 30 oktober 2009 23:30

Då man utför saker ensam med mamma är då man får som mest gjort. Sov till halv tolv och åkte sedan till IKEA där jag hittade fem ramar som så småningom ska upp på väggarna och en julstjärna som ska till fönstret. Mamma hittade ett diskställ, ett annat ställ till disken och sex gulliga små glas. Och en tallrik IKEAs köttbullar, det är så det ska vara.

Då vi var klara med IKEA åkte vi och handlade mat och lite sent kom på att vi faktiskt ville ha en pumpa. Vi stannade till vid ännu en affär på vägen hem, ingen pumpa. Och till sist simpla Vivo som egentligen heter "Vi" numera, där vi fann en pumpa. Den pumpan hade dock en form som inte skulle funka till ett ansikte, men vi fick ändå en bit av den så att mamma kan få göra sin kaka hon var så nyfiken på.


Praktiskt taget har hela lov-veckan gått, och nu i slutet kan jag inte bestämma mig om jag egentligen vill ha mer lov eller inte efter att absolut inte velat ha lov över huvud taget. Att inte känna någon press pga plugget har varit en lätta, nu kommer den krypandes tillbaka.


 
 
Classy

Classy

31 oktober 2009 13:19

Haha, nej det gör ju inte det :P Sen blev jag lite avskräckt när några ambulansmän berättade att när det tex. tågolyckor så måste de gå och plocka upp delar från människor :S

http://nathaliesjobeck.blogg.se

 
Classy

Classy

31 oktober 2009 15:07

Visst gör de inte :P Haha, ja det håller jag med dig om :)
Ska du göra nå kul idag då?

http://nathaliesjobeck.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pansy - 2 november 2010 14:23

Nu lägger jag ner denna blogg, men det var några fina år vi fick ihop. För de intresserade håller jag numera till vid www.impossible.webblogg.se, ska försöka vara minst lika aktiv där som jag är här (hur aktivt det nu är...). Vi ses där! ...

Av pansy - 1 november 2010 19:02


Nu är det ju så att det är 1a november, dvs. jag fyller år om 24 dagar, och efter det är det endast en månad till julafton. Tänkte att det kanske är dags att lägga ut önskelistan för i år så att alla kan ha en möjlighet att hinna köpa grejerna utan a...

:)

Av pansy - 26 oktober 2010 07:28

Det är otroligt roligt att följa sin post må jag säga :) ...   Har dessutom påbörjat mitt höstlovs-projekt i mitt rum, förhoppningsvis blir det ett lyckat projekt. ...

Av pansy - 25 oktober 2010 18:28

  Nu är det bara att vänta och se, lär väl dimpa ner om inte alls lång tid, förhoppningsvis redan imorgon. ...

Av pansy - 21 oktober 2010 23:03

Snabb update från livet då, eller åtminstone de senaste dagarna. Idag var en studiedag, dvs igår hände det grejer. Började med plugget som vanligt (fick besked om att jag fick Godkänt på kemiprovet, och ja, det är en big deal!), sedan in till stan fö...

Ovido - Quiz & Flashcards