Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under januari 2010

Av pansy - 17 januari 2010 01:45

Nu har granen åkt ut.

Ses igen om mindre än ett år.



Godnatt

Av pansy - 13 januari 2010 16:37


 

Av pansy - 11 januari 2010 18:03

- Verkar som det blir en otroligt hektisk termin, vilket inte förvånar. Inte någon avslappning här inte, nej nej. Men en liten flicka får drömma..

- Trots den framtida terminen är jag otroligt glad över att skolan har satt igång igen.

- Hur gärna jag än inte ville att detta skulle hända så har jag gått och blivit lite av ett.. twilight-fan. Böckerna, någonting jag för en gångs skull inte kan sluta läsa. Dock är kravet att det ska vara på engelska. Filmerna däremot, besvikelse. Ska göra allt som står i min makt att inte bli ett vilt Edward-fan som hysteriskt går runt och skriker hans namn där ens högsta dröm är att vara Bella. Nej, det skulle aldrig hända..

- Nu har ett antal foton gått och blivit "polaroiderade" och vandrar (förmodligen) så småningom upp till väggen.


 
  

Av pansy - 3 januari 2010 23:11

Jag känner mig hur töntig som helst, men det är okej att känna sig så ibland. Vad ska man säga? Låten är rätt söt.

Av pansy - 2 januari 2010 23:36

Nu, käre vänner, nu är vi inne på ett nytt årtionde - 2010. Lär bli svårt att vänja sig av med "00-vanan", men med tiden löser det sig nog. Nyår blev inte alls som planerat, men jag ska inte klaga. Blev en inte allt för dålig hemmakväll med gäster. Hjälpte till att förbereda inför kvällen och tog det lugnt. Jag hade även turen med mig så bror stannade även hemma och var lite, lite, till kvällsunderhållning. Ta hand om er och varandra nu, god fortsättning.


 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards