Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under februari 2008

Av pansy - 21 februari 2008 19:43

Sportlov nurå, jag gillar'e.

Har för övrigt varit i Täby och handlat lite saker - Jacka, täckbyxor, mössa och vantar.

Yes. Så nu fryser jag inte ihjäl när jag och Cissi åker upp till Tänndalen för att "plugga", åka snowboard och bryta armen. Puss på det.

Av pansy - 16 februari 2008 23:38

Måste ju fan bara säga grattis till att bröderna Rongedal kom vidare till final i globen i Melodifestivalen.

Nej, kan inte säga att de är mina idoler, men det är ganska ballt att dom kom vidare eftersom Henrik är min fasters kompis. Så man träffar ju honom lite då och då. Men ja, grattis som sagt va! :*

Och ÅHÅHÅH, älska Björn Gustafsson.

När han skulle flyga, asså hahaha.. Jag gilla're <33

Av pansy - 15 februari 2008 17:44

Trött idag. Grymt.

Har massa saker att göra i helgen. Plugga SO, skriva massa grejs om en bok till svenskan, matte, franska, släkt kommer, baka till någon grejs med klassen, rida och kanske något mer. Orkar inte det, men tror dom att jag ska plugga mera idag så tror dom fel(!).

Yaya, har tråk och kollar The Simpsons. Så jag ska vara tuff och göra såntdära "test" med tråkiga svar, ehe..


Så fort du ser det här är du utmanad!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:

1. är du singel?: ja

2. är du lycklig?: dunno

3. är du uttråkad?: ja

4. är du ledsen?: dunno

5. är du italienare?: nej

6. är du cooling?: alltid

7. är du från irland?: nej

8. är dina föräldrar fortfarande gifta?: ja



ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: dunno

2. har du någon gång blivit sårad?: ja

3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: ja

4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ja

5. har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej

6. har du haft en hemlig beundrare?: dunno

7. är du kär?: dunno

8. vill du gifta dej när du blir stor?: dunno



TVÅ ALTERNATIV

2. hår eller ögon?: båda tack!

3. katter eller hundar?: hund

4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: dunno

5. tv eller internet?: Internet

6. coca-cola eller pepsi?: coca-cola

7. utekväll eller romantisk hemmakväll?: beror på

8. pengar eller lycka?: båda tack!

9. dag eller natt?: natt

10. msn eller mobil?: båda



"HAR DU NÅNSIN..."

1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: nej

2. brutit ett ben?: nej

3. gjort nåt du ångrar?: ja

4. hoppat bungee jump? nej tack

5. ljugit för någon du tycker om?: ja : <

6. ätit en hel tårta?: nej tack

7. gjort bort dig offentligt?: ja

8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: nej

9. gråtit när ett husdjur dog?: ja

10. velat försvinna?: ja



SENASTE...

1. telefonsamtalet du gjorde?: Cissi

2. telefonsamtalet du fick?: Therese

3. personen du var med?: Cissi och Isabelle

4. roliga grejen som hänt?: sjungande snubben vid tågstationen

5. personen du smsade?: Alexandra

6. personen du tog emot sms från?: Marcus :<

7. du kommenterade?: Någon snubbe som sjöng vid tågstationen

8. låt du lyssnade på?: Love is only a feeling - The Darkness

9. du tillbringade natten med?: herrkanin

10. du kramade?: ehe, mamma..


EN PERSON...

1. du saknar: Gabriel

2. som gör dig glad: Pelle

3. som gör dig arg/ledsen: Marcus

4. du gillar: Therese

5. du känt länge: Cecilia

6. du litar på: Jim

Av pansy - 14 februari 2008 19:40

Yaya, alla hjärtans dag idag dårå.

Pratade med både Pelle och Jim idag. Jag har saknat dom. Bästavän och bror.

Och sen så pratade jag också med Therese, vilket jag egentligen gör de flesta dagarna, men ändå. Hon var söt som vanligt.

Och så pratade jag med Mattias och Sanna. Och Cissi och Matilda, och Alex och Isabelle och alla domdära människorna... men dom är jag ju med typ.. dagarna långa, så det är ganska logiskt, hm.

Och.. ja.. en hel del till.

Men ingen Marcus, han kan ta sig wherever han vill för tillfället, he sux (!).

Köpte också en bunt rosor till mamma, hon blev glad. Misstänkte att pappa inte skulle köpa något, och det var ju rätt.

Men ännu igen dårå.. Glad alla hjärtans dag folk :*

Av pansy - 12 februari 2008 21:25

Vill kunna säga att jag inte bryr mig, men då skulle jag ljuga.

Ja, jag bryr mig. Men inte mycket. Jag gillar dig. Du gör mig glad, och det är jag glad för. Tack för det.

Men trots det är jag fan grymt förvirrad och osäker. Och jag hatar det.


And honestly
to look you in the eye
it's easier to lie

it's easier to lie


Hemkunskapslektionen för idag var lätt roligast hittills. Vikarie som var phett rolig. Först bakade vi bullar, sen när vi var klara med det fick vi sluta typ.. 40 min tidigare, men fick stanna och baka mera om vi ville. Så vi var ett par som stannade och bakade + pratade med vikarien, t3he!

Sen på hemvägen "skapade" jag och Isabelle vårat nya band - Welcome to Disneyland + en låt som är grymt bra, haha 0:*

Av pansy - 11 februari 2008 21:18

Saknar dig som fan, men osäker om du verkligen är värd den saknaden.

P00p!


Anberlin - Runaways

The All-American Rejects - Move Along

Jag gillar'om :*

Av pansy - 10 februari 2008 14:23

Satt igår natt och pratade med gullit folk, när datorn dog runt 04.00-04.30 Jag blev arg..

S00perp0ppie drog fan bästa skämten dessutom. Jag tyckte det var kul. Jättekul faktiskt. Jag typ dog. heh3.


Jag vill klippa mig. Men vet inte hur. Antaligen som typ.. Caroline eller nått, hon har snykkt hår (Y)

eller någon annan. Många har snykkt hår (Y) Det gillar inte jag (N)

Dock har typ alla antingen blont eller svart hår, tänk om det ser helt kokosnöt ut i min hårfärg? Jag tror fan inte jag vill färga håret blont eller svart. Ja, jag ska färga ny färg snart, men nej.. inte blont eller svart.

Speciellt inte blont, nejtack. ehe. Kanske mera rödaktigt än vad jag har/hade nu/nyss? Men jag vill inte bli kallad Rödluvan. eh..Nej :(


Sen kommer också massa bra band till sthlm snart. Simple plan, Chemical Vocation, Panic! at the disco och kanske någon mer. Och jag går inte på dom. Varför inte lissom?!?!

Eller.. kanske går på någon.. men ändå fan :(


Måndag och skola imorgon, det suger. Ja, det suger..

Av pansy - 8 februari 2008 22:37

Bowling idag dårå. Najs att inte behöva gå förens 10.55 för att ta tåget 11.02 för att åka och bowla 12.00-14.00 för att sedan hänga på Drottninggatan med människorna.

Wtf, grymt trött och halsen gör grymt ont. Antar det inte får bli mer än att hänga hemma, kolla på film och kanske köra lite Guitar Hero ikväll.


För övrigt är min kusin apasötast och bilden är tagen när vi var i Rondane, Norge, 2004. Puss på det.

Ovido - Quiz & Flashcards