Everyone wants a Pansy!

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Summer days slips away

Av pansy - 29 augusti 2010 17:55

Nu känner man hur hösten/vintern drar sig hit. Kallt, molnigt, regnigt och förskylt. Nej, jag föredrar banne mig sommaren mot det här...


Börjar veckorna otroligt skönt den här terminen, börjar inte förens 12.10 med fotografisk bild och har det fram till 15.00 Tänk er; lång sovmorgon, lugn morgon, fota och göra vad man tycker är kul hela eftermiddagen t.om 15.00 och får då gå hem och ta det lugnt alternativt hitta på något annat roligt (eller vad det med störst sannolikhet blir - plugga).  Så skulle man vilja ha det daligen !


Ikväll åker mamma och pappa bort till en av mammas arbetskamrater, dvs. jag får en kväll ensam hemma. Det får bli en god middag, te, och en bra film eller något kul på tvn. Det gäller att bli frisk så fort som möjligt nu, annars missar man allt för mycket.


Helgen i ett nötskal;

   

Inte allt för dumt det heller...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pansy - 2 november 2010 14:23

Nu lägger jag ner denna blogg, men det var några fina år vi fick ihop. För de intresserade håller jag numera till vid www.impossible.webblogg.se, ska försöka vara minst lika aktiv där som jag är här (hur aktivt det nu är...). Vi ses där! ...

Av pansy - 1 november 2010 19:02


Nu är det ju så att det är 1a november, dvs. jag fyller år om 24 dagar, och efter det är det endast en månad till julafton. Tänkte att det kanske är dags att lägga ut önskelistan för i år så att alla kan ha en möjlighet att hinna köpa grejerna utan a...

:)

Av pansy - 26 oktober 2010 07:28

Det är otroligt roligt att följa sin post må jag säga :) ...   Har dessutom påbörjat mitt höstlovs-projekt i mitt rum, förhoppningsvis blir det ett lyckat projekt. ...

Av pansy - 25 oktober 2010 18:28

  Nu är det bara att vänta och se, lär väl dimpa ner om inte alls lång tid, förhoppningsvis redan imorgon. ...

Av pansy - 21 oktober 2010 23:03

Snabb update från livet då, eller åtminstone de senaste dagarna. Idag var en studiedag, dvs igår hände det grejer. Började med plugget som vanligt (fick besked om att jag fick Godkänt på kemiprovet, och ja, det är en big deal!), sedan in till stan fö...

Ovido - Quiz & Flashcards