Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under mars 2008

Av pansy - 20 mars 2008 17:55

Seriöst, det är helt jävla sjukt hur less man kan bli utan vissa folk. Eller hur less eller obekväm man kan känna sig med vissa folk.


yaya. Var med Cissi idag för att göra vårt idrotts-arbetegrejs. Gick faktiskt ganska så ..bra. ehe.

Ska fortsätta imorgon, och då ska jag även få fota hennes lillasyster, Tihihih!

Två Isabellor på bild på man har tur. IH!

Av pansy - 19 mars 2008 22:39

Påsklov nurå, najs, men ändå tråk. Wtf, får väl försöka hitta på något antar jag.


Emil är fan hejqt, och ni behöver inte fatta, men.. Waiting on an angel - Ben Harper. Tack bby<3 :*


Har inte skrivit på länge, men jag har mina anledningar, så zip-it! Eh3.

Matilda tycker jag ska skriva om typ.. "Livets stora frågor", men det orkar inte jag göra nu, för alla är ju inte lika djupa som hon lissom..


Under tiden jag inte skrivit har bror fyllt 18, grattis på han (11/3). Pappa fyllt 53, grattis på han (17/3). Och mamma fyllt 48, grattis på hon (18/3). Så.. ja.. Grattis på dom.

Men jag fryser, så hejdå. mhm.

Av pansy - 8 mars 2008 19:38

Massa plugg under helgen. Kul ):

Kul inlägg också. Eh3!


Det suger att Björn Gustafsson inte är med i Melodifestivalen ikväll. Orka kolla dåju? ):

http://www.youtube.com/watch?v=4ZDCJ4d8nMk

"Christian? Om man stavar ditt namn med "G", vet du vad det blir då?"

"Nae"

"Gristian, höhe. Gris, han som sover du vet. Gris.."

asså, hahahha. Älskar det vafan! <33

Av pansy - 5 mars 2008 21:34

Kom hem från en föreläsning i skolan om Alkohol och droger för inte så länge sedan. Han som snacka va fan skön, Hahe.

Han själv hade en lång tid varit knarkare och alkoholist, så det var.. intressant.

Ehe...godnatt : (

Av pansy - 1 mars 2008 22:33

Hemma från Tänndalen nu'rå. Har varit mys.

Trots att vi sa att vi skulle bryta armen på fredagen gjorde jag illa knät redan på måndagen, så kunde inte åka på tisdagen utan att knät skulle göra grymt ont. Kom igång igen på onsdagen och åkte bräda hela veckan utan problem :*

I torsdags åkte vi skoter och i fredags åt vi på resturant där det kom in en hög med fulla norrmän. En av dom var liten och skålade med mig och Cissi, han var kul. Sen var det någon som började svammla på sitt språk utan att man fatta något när vi skulle åka hem igen : (

Men det var kul iallafall.


För övrigt måste jag bara komma med att Björn Gustafsson gör lördagarna guldvärda, ok?


Nu fryser jag och känner hur svenska-inlämningen trycker ner mig. EhE!

hejdo.


(Fotade inte så mkt, så Wille får "symbolisera" sportlovet eftersom att han är den enda som vill stå framför kameran.. typ. Ehe.)

Ovido - Quiz & Flashcards