Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under december 2007

Av pansy - 31 december 2007 03:17

Åh åh åh, nyårsafton idag/imorgon. Me like. huhu.

Värsta bra med en morbror som äger en MC-butik, får massa fyverkerier för vi säger väl hyfsat bra pris. Prrr, hehu.

Jao jao, antar jag ska ta o göra mig sängsklar så småningom så man orkar upp för o göra iordning inför kvällen? <:

Btw, Geisha babi kommer idag/imorgon. Wiie :* <3

Av pansy - 28 december 2007 23:36

Åh.. idag är jag surling på Fredrik. Blä på han! :(

Hatar att mitt busskort inte funkar, kommer fan ingen stans. Usch!

Längtar till sommarlovet, I guess it will be my Hallelujah Moment.

Jim börjar bli sjukt konstig, I dislike big time.. l0lz(!)

Gud, jag börjar bli tråkig. Fan va skillad jag är'rå!

mhm

Av pansy - 25 december 2007 22:06

Julafton igår va faktiskt heeelt ok. Phett mkt julklappar under granen :*

Fick bl.a trebens-stativ till kameran, minne till kameran, choklad, julbock, konto, pengar och världens sötaste gosedjur av bror :] <3


Åker hem imorgon, wiie :> ?

Hem och längta efter nyår. Mumma :> <3


(bilden högst upp och mitten till höger är på min kusin, mitten vänster bror + mitt gosedjur jag fick av honom och längst ner bror och mor)

Av pansy - 23 december 2007 00:26

Musik -> känsla. Känsla -> Musik.

Så jävla bra <3


Fick sötast hest idag - Travis. Wiii <3

Kanin är hos Cissi nu, SodaStream hos mig. För tidig julklapp till Far, bror och mig, Tack mor(!).

En SodaStream i utbyte mot kanin? Kan ju tillägga att man fick colasmak på köpet - 2 paket! hmm


Måste börja packa så småningom. Vill inte åka, pallar inte allt folk. Kommer sakna mitt folk, trots att det bara är.. äh.. 4 dagar.

Vet inte om jag har internet där, så ni får ta o smsa och ringa som fan så jag har något att göra under dagarna vi är borta.

God jul då.

Av pansy - 21 december 2007 19:47

Jag som ville sova länge idag vaknade redan 07.57, usch :(

Åkte lite senare iväg till Täby med Isabelle, Matilda, Cissi och Alex. Jag hittade julklapp till mor och Cissi julklapp till sin lillasyster. Wii :>


Efter ett tag i Täby centrum åkte vi in till stan och bara gick runt där och ja.. dunno : D

Haha. Munspelande mannens dans på Plattan, och jag kan fan inte ens gissa mig till vad han försökte spela? : <

HAhaha <333 Omg.

Av pansy - 20 december 2007 21:15

Jullov nu. Wiwi!

Började då med matte"provet" 08.00, kan inte säga annat än att jag kommer bli nya Frankenstein. Hmm..

Sen blev det IceAge2, sen städa.

Mellan skoldagen och avslutningen åkte jag, Cissi, Matilda och Isabelle hem till Alex och gjorde jag vet inte vad.


Sen va det då avslutning. Och nu lov. Mumma på're!

Imorgon åker jag till täby med folk, sen så ska jag vara vaken dygnet runt tills vi åker till Karlstad på söndag så jag har något att göra när vi väl är i Karlstad.


Aja, kolla "Magnus Betnér - inget är heligt" nu. Magnus Batnér ftw!

Av pansy - 19 december 2007 20:40

Dagen börjar med att man blir väckt 20 minuter för tidigt, av ingen anledning, om inte anledningen är att pappa glömmer säga till mamma att jag ändrat tid för mamma tvingar mig att säga när jag ska vakna. Hmm?


Åkte efter skolan till Täby och handlade. Skulle handlat halsduk och mössa + ett par byxor + julklappar.

Men byxorna ångrade jag mig och världen har slutsålt på normala halsdukar och mössor, däremot fick jag ordning på brors julklapp, men inte mer.


Skolavslutning imorgon, och dagen börjar med att man ska upp 06.00 och ha matte"omprov" 08.00 Tack lixom?!

Nöj dig med att du har en klass som failar i matte och lev ett glatt liv istället för att tvinga på oss prov på en skolavslutning(!). Mhrm.


Yaya. Pratade med "bästa vän" idag, länge sedan sist fan. Saknat snubben, han är tuff!

Mumma på'rej! :* <3

Av pansy - 16 december 2007 20:18

R.I.P på min fisk nudå. Blä för det :< <3

Wille upptäckte att den var död. Nu ligger han i toan. :<

Puss för dig. <3

Ovido - Quiz & Flashcards