Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under januari 2008

Av pansy - 30 januari 2008 20:44

Människor?

Jag har kommit på att jag vill ha en ny kamera, tack.

En kompakt. För ofta man orkar bära runt på en system dagligen hit och dit? Nejtack lixom.


Idag har jag varit duktig och läst läxan till på fredag + gjort fiskmiddag som är en del av hk-läxan till tisdag. Våran hk-lärare sa att vi gärna skulle fota maten, så det gjorde jag. He-he, kul.

Av pansy - 27 januari 2008 15:54

Satt o snackade med Mattias om hans dåliga vanor och hästar igår fram till 05.30, haha!

Har typ fått någon ögoninflammation om jag har otur. Kliar som satan och har kliat hela dagen trots att jag inte har något i ögat + att det är rött. Det suger. :<


Jag har förlorat mina orienteringspunkter
Jag simmar i grumligt vatten
Ta mig med så långt bort som möjligt
Landskapen glider förbi och dimman skingrar sig
Tack vare dig andas jag på nytt

Av pansy - 22 januari 2008 13:33

skola 8.30-11.40 idag igen då. De'najs!

Håller på o skriva någonting om en maträtt som vi imorgon ska redovisa. Min grupp skriver om Noodles. HEHU!!

Sen ska vi till imorgon också ta med mellanmål som innehåller någonting med kostcirkeln. Mellanmål innan 12, asså.. Vart kommer dom ifrån?! :(


Jag, Cissi och Alex har kommit på bästa sättet att bli kända på. Pewpew (H)

Vi ska bli rika på.. The Chicken Dance.

Haha va :(


Åker till täby centrum snart. Men innan dess ska jag sova. HIII-HIII !!

Av pansy - 21 januari 2008 14:47

AHhAHHAHHAHaeha uw. Gabi körde dagens skämt #1. Hahaa, älskar den snubben, han är cool. :<


Måndag, tisdag och onsdag blir det skola 8.30-12.00

Måndag blev samling, film, samling, slut.

Myspys va.

Av pansy - 19 januari 2008 23:38

Bra musik + Gabi kan ju inte bli mindre än ett happy face. Dessutom vill jag ha hans hår(färg), Hii-hii-hii. <3 :$

Dock saknar jag den jäveln :<


Fotade idag, Faktiskt!

Men tänker inte lägga ut dom eftersom jag hann sluta innan jag fått någon bra bild. Eheh.


Har faktiskt fått slut på saker att skriva här. Sux aight?

Men så småningom händer det säkert saker. Har faktiskt en del saker planerade.. om några månader. Hmm.

Av pansy - 18 januari 2008 23:12

Här skulle lekas med snyggve, men kul att man ska upp imorgon.. Mmrhm. <//3

Får nu istället försöka hitta tidsfördriv tills Scrubs börjar (00.00-01.00), sen så ska man sova för att då orka upp imorgon.

Hata att man ska upp lördagsmornar!(?)

Av pansy - 16 januari 2008 21:33

Omgzor.

Saknar att fota, kameran blir ju snart dammig :(

Ge mig sportlov, påsklov, sommarlov, nununu!

Måste fan ta o börja jobba med efterredigeringen, fixa nya program, köpa nytt objektiv och fixa bounce till blixten.


Tandläkaren imorgon. 30 minuters sovmorgon + missar matten. Hi-Hi-Hi!


Föresten så att alla vet så fyllde kusin Julia 13 igår. Grattis på tösen :*


Godnatt

Av pansy - 8 januari 2008 19:32

Kan ju säga att jag inte alls är taggad för skola imorgon. Och jag kan dessutom säga att det inte helt har med att det är skola skola o göra, utan av andra anledningar också.


Aya, idag var jag med Alex, Cissi och Isabelle hos Alex.

Början innan Isabelle kommit satt jag, Alex och Cissi o spelade Playstation. Heha ,_.'

Sen när Isabelle kom.. fortsatte vi. Eller ja.. egentligen dom, jag.. ehe, ja.. Hade lite otursdag idag just när det gällde det spelet, hm..

Så jag satt med min musik och Alex hörlurar, Asballt (h)

Sen gick vi o kollade på film.

Och sen gick jag och Cissi hem, och Isabelle med antar jag :>

Oja.

Ovido - Quiz & Flashcards