Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under januari 2008

Av pansy - 6 januari 2008 16:17

Kul att man bara vill ta o knöggla ihop ditt lilla, lilla huvud och vrida om nacken på dig, men kan inte för du betyder för mkt. Hm :<

Yaya, Fu.

Grannarna skaffat världens sötaste vovve, Oden. Vit liten såndär sak som går att bära. Me like :] <33


Måste börja vrida tillbaka dygnet nu, jobbigt :<

Sen har jag insett att jag inte har någon aning vad jag vill bli när jag blir stor och att jag kommer faila hårt.

Eller ja, jag vet vad jag vill bli, men det är svårt att nå toppen där jag vill va. Så jag måste ha något jobb under tiden, och där har jag inget jag vill bli. Hmm :<

Av pansy - 4 januari 2008 02:08

Ontressant dag igår/idag (beroende på hur man ser det).

Börjar med att Wille väcker mig 13.00 av ingen anledning, tack lissom.
Och sen runt 01.00 tills typ nu satt jag och Wille och kollade på Shrek 3. Oja, me like. <3

Timmarna däremellan var 100% ointressanta <:

Ya.. nu ska jag ett tag sitta och leka, och sen sova om jag nu skulle få tid för det. Hmm o:

Av pansy - 1 januari 2008 00:00

Gott nytt år fan.

Tack för 2007, låt 2008 bli ett bra år plx?

Ovido - Quiz & Flashcards