Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under november 2007

Av pansy - 30 november 2007 22:03

Va något jag skulle komma med, men minns dock inte vad.

Hur som helst var jag, Matilda, Wille och Cicci på TV. :*
Daughtry-konserten va ju idolerna från Idol 2007 också med på, det filmades ofc. Sen så skulle dom visa en bit idag, och dom stannade kameran precis där vi stod. Haha 8D

Bästa va ju fan när Chris skulle skriva "Stockholm, Sweden" då han skrev "Stuttgart, Sweden". HAHHAHA! <3


Aja. Btw. Kusin Anders här nu'va.


Fullproppat under helgen har jag upptäckt. So-prov på måndag som måste pluggas till, baka lussebullar, ridning, HorseShow och ofc sova.

Hur ska man hinna med allt skit?!

Av pansy - 26 november 2007 23:20

Daughtry idag med Cicci, Wille och Matilda dårå. Va schskitkul trots att vi hade en blond tjej bakom oss som skrek som satan så mitt vänstra öra gör skit ont. Och trots att vi hade en krulltott som hade hästsvans och va tvungen att vifta på huvudet hela tiden så man fick hästsvansen i fejan och bara ville klippa av den.

Det som är bra med Daughtry är att han är bra både live och.. det andra.


För dom som är intresserade så var dom kvarstående från Idol 2007 där också. Dom stod på läktaren och diggade. HAHAHHAHA!! (a) D:


Va så ekligt nära på att få alla Daughtrys saker. Först hans svettiga handduk som dendära blonda grejen bakom oss snodde från mig. Och sen trummisens trummpinne som krulltotten eller någon snodde från mig. Sen till sist Chris' vattenflaska som någon på sidan av oss fick.

Cicci och Wille är båda skitlånga, så dom kunde tagit alla sakerna, men dom kom inte på att jag fanns och kanske ville ha sakerna förns efter konserten. Dom visste inte vad dom skulle ha sakerna till så därför tog dom det inte. Lågt. :(

Fast trots allt så fick jag Chris' vatten/saliv på mig (och i mig).

Precis när jag skrek så kom en stor vattendroppe flygandes in i min mun D:

Huhu :'D <3


"How do you say 'dumped'?"

"DUMPAD!!!"

"Dumpaf?"

"HAHHAHAA!!"

"Oh, this was embarrassing."


HAHAA. Vafan! <3

aja. Godnatt :>

Av pansy - 25 november 2007 20:33

Hade party party idag. huhu?

Matilda, jag, Cissi och Isabelle. Jag och cissi hade "partyt" tillsamans 8>

Runt 14.00 kom Isabelle och Matilda. Sen när dom kommit gav vi pressenterna. Av mig, Isabelle, Matilda och Alexandra fick Cissi en lejonhuvad kanin som är jete söt. Av Cissi, Matilda, Isabelle (kanske alexandra?) fick jag en sötig liten fisk med utåtstickande ögon som heter Fishy, men funderar på att döpa honom till Alfons.

Alfons VS. Fishy

Säg vad ni tycker!


Efter pressenterna åt vi lunch (pasta och köttbullar (Y) ) och sen så hade vi kul, sen så åt vi tårta, sen så hade vi kul igen.

Ska ni ha min åsikt så var det schskit kul dag!


Imorgon far det iväg till Daughtry, förhoppningsvis blir det lika kul yay :>

Av pansy - 24 november 2007 10:38

Stora flickor nu.

Grattis på mig och Cissi! <3

Vi äger dig!


Fick Daughtry biljetter av bror, så jävla bra han är <3

Fick två biletter, så tar med Matilda och försöka få Isabelle köpa biljett också. Sen ska typ också bror och Cicci med eftersom att Cicci fyllde år igår yay.

Bäst bäst bäst bäst <3 !!1!1!ett!!

Av pansy - 23 november 2007 22:42

Sög att Daniel åkte ut. Idol 2007 sög(suger).

Peter Magnusson äger. Christine Meltzer äger. Fredag hela veckan äger.

Ok?

Av pansy - 23 november 2007 22:00

Wille snodde mitt Pansy-armband idag till någon fest. Påminn mig att strypa honom om han tappar bort det. Spelar ingen roll om han gör det på fyllan eller ej.

PUUUSSSS!!!!1!!1!ett!!1

Av pansy - 21 november 2007 18:48

Allt klart för Daughtry nästa måndag. Matilda, jag, Wille, Cicci, Isabelle och Elin. Var grönt (ledigt) i morse. Sen kollar man nu så hoppar det från gult (fåtal) och svart (uppbokat). Försökte ändå, och det fanns bara en plats kvar.

Så jävla förbannad man blir dåju. Skulle fan beställt igår, trots att det var osäkert från vissa håll då :(

BAIIIJJSSSSS!!!


Happs. Då fick inte Cicci den biljetten av Wille i födelsedagspresent då. Och jag, Matilda, Isabelle och Elin fick inte ha kul. Känns som jag förstörde för Wille :<

Nästa gång blir det planering en månad innan(!)

Har jag tur så kommer något bra band till sthlm så småningom(?).


Sitter o kollar på klipp från spelningar han gjort. Fan va sugen man blir då. Kan slå vad om att någon köpte upp alla biljetterna just idag bara för att jävlas. Jag har alltid sån otur D':

*slit wrists emo cut*

Av pansy - 18 november 2007 19:31

Nyss kunde jag till provet hyfsat bra. Sen nu, helt plötsligt, inser jag att jag inte kan ett skit och att jag kommer faila.

Tack o hej!

Ovido - Quiz & Flashcards