Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under november 2007

Av pansy - 7 november 2007 21:25

Gamle Goa Farbror Jakob här. Yaay.

Hänt något med Wille. Leskigt Jao. Han är SnelHeszt sen jag kom hem från Ungern. <3


Nu är jag snart 30 minuter försenad med min planering. Natinati puszikas.

Av pansy - 4 november 2007 18:39

Kommit hem från Ungern. Eller, ah, kom hem igår runt 22.00 eller något.

Mys.


Skola imorgon. Usch o fy.

Jag har kommit på värsta mysgrejsen. Nu v. 45 är det en helt vanlig skolvecka som förhoppningsvis går fort, sen v. 46 är det prao som jag är 99% säker på att den veckan kommer gå snabbt. V. 47 är det killarna som har prao, så det är bara tjejerna i klassen hela veckan och det går också förhoppningsvis snabbt. Sen v. 48 är det helt vanlig vecka som också förhoppningsvis går snabbt. Sen på lördagen v. 48 fyller jag och Cissi år.

Pyszi på det :* <3


Aja. Ska snart in i duschen och sen sätta mig och glo på Ensam Mamma Söker. Har kommit fram att det ska vara Lenita - Mattias, Veronica - Jonas och Susanne - Måns.

Fan va bra jag är! ehu.


(jao, båda fyra bilderna är tagna i Ungern jao.)


Ovido - Quiz & Flashcards