Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under juli 2009

Av pansy - 23 juli 2009 13:19

http://pansii.deviantart.com/

Och glöm inte kommentarerna..

peace out!

Av pansy - 14 juli 2009 11:24

Yep, drar till bussen för en resa på 6-7 timmar till Skåne med två av mina flickor inom cirkus en timma för att bli mött av den tredje chiquitan på plats. Hemma 19/7, men finns såklart på mobilen.

Så vad ska man säga? Stay classy, San Diego!

Av pansy - 11 juli 2009 00:07

Ja, uppdateringen går segt, men jag är nu tillbaka från Kroatien-resan (egentligen var jag hemma 30/6 som det dessutom var sagt). Resan var härlig, oturligt nog hade vi valt en av de få veckorna regnet föll över kroatien. Men inte ska man klaga, hade solen skinit hade man ju inte haft någon ork att utforska landet, då hade alternativen varit 1. Glassa vid poolen, eller 2. hälsa på stranden och glassa vid medelhavet. Vi fick ju dessutom en hel del sol och poolande ändå, dock inte mer än ett snabbt besök vid medelhavet. Staden vi höll till vid var Porec, och ett sådant besök rekomenderar jag starkt.

Hur som helst, här kommer ett litet urval av bilderna jag knäppt under hela resan, enjoy.

Ovido - Quiz & Flashcards