Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under maj 2010

Av pansy - 18 maj 2010 21:43

Hej.

Jag är typ frisk nu, och jag har i princip sovit mig igenom de två-tre senaste dagarna. Så otroligt skönt. Blev inget nationella prov för mig idag, istället blev det att, ja, svimma i duschen. Hurra!

Imorgon ska jag banne mig till skolan, saknar den!

Hejdå!

Av pansy - 17 maj 2010 13:04

Hej!

Jag är sjuk och har matte B nationella imorgon, underbart...

Hejdå!


kan trots det inte undgå att må lite bra...

Av pansy - 8 maj 2010 16:49

Halvdygnat med Christan och Hanna fredag till lördag, fy så mysiga människor. Smådumt gjort dock, med tanke på att jag är fullt medveten om att jag ska upp tidigt och rida på lördagar. Nu, måste det försökas att ta tag i alla dessa bortförträngda skoluppgifter... så småningom...


 

Av pansy - 3 maj 2010 17:41

 

Ovido - Quiz & Flashcards