Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under december 2007

Av pansy - 15 december 2007 17:17

Stan idag med Tobias, Sophia, Amanda, Felix, Isabelle och någon snubbe jag inte minns namnet på. Träffade dendära bögiga snubben på Punkt Shop, mmmhhhmmm.. Mumma. Han är c00l <3


Senare ska jag sätta mig med matten och kolla på "ha en Shrektigt god jul" och Shrek 2. <3

Av pansy - 13 december 2007 20:52

Lucia idag då. Haha, tyvärr sög det. D:

Början på dagen blev ett dött tåg som stannade och blev försenat så vi missade tåget vi skulle byta till och fick gå till skolan i kylan. WIIE asso?!


Redovisning på SOn imorgon om jag har otur, kan.. inget, inget, inget. : D

HAuahua.. SO <333

Av pansy - 10 december 2007 18:00

Varför ska alla gå runt och se ut som Matilda för?!

Jag fattar inte, det räcker med en Matilda fan!


Kände verkligen att jag sumpade Biologiprovet idag, men ja, man vet ju aldrig.

Ska försöka att inte faila matteprovet imorgon också. Hahu (a)

Av pansy - 8 december 2007 19:56

Just nu ligger du inte särskilt bra till på min lista. Risigt, risigt..

När du drar kommer någon annan. Tro mig, jag kommer över dig. Jag överlever.

Av pansy - 7 december 2007 22:28

Amanda är den enda som har något som är typiskt henne. Hör man henne på radion känner man igen henne, hör man Marie kan det vara vem som helst. Okej?

Takhej

Av pansy - 7 december 2007 16:53

Mysdag idag, slutate 30 minuter tidigare än vanligt. OMGZZZ.!

Aja. Fick gå hem från Roslags Näsby, vilket jag trodde skulle bli plågsamt eftersom det regnade. Men musik och regn kan inte bli en plåga. Musik, regn + hund ftw. Wiie :*


För folk som inte visste det så passade vi Zigge några timmar igår, han är söt, men dock lite tråkig kanske D:


Skulle leka med folk imorgon, men eftersom vi har prov på måndag och tisdag så måste jag nog skippa det. Blädå :(


Av pansy - 3 december 2007 16:26

Prov idag vilket gick skit.

Sen kom en fin kommentar till förra inlägget, och jag har några svar, det är bara att välja vilket du tycker är bäst :

"Det finns två sidor för tillfället, seriös och oseriös."

"Och det är ju bättre att kommentera anonymt?"

"Säg mig vem denna vite riddaren som säger åt mig hur jag ska göra är så kanske jag reagerar olika."

"Jag bara läängtar efter att få höra vem du är."

"Jag kallar inte det direkt för "pose"."

"Vad för pose?"

"Inte direkt så att jag tar sånna dagligen precis(?)"

"Har jag bett om din åsikt?"

"ok"


soo.. Tell me. Vad är ditt val? (:

Av pansy - 2 december 2007 20:21

Idag blev det då plugg, dock inte överplugg. Huhu :*

Förutom plugg blev det baka lussebullar. Mmhmm.

Nu blir det Punk'd och snart blir det Parlamentet.

Mmmmhmmm

Ovido - Quiz & Flashcards