Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av pansy - 12 oktober 2009 21:09

Grym låt, absolut värd en chans. Minst!


Av pansy - 12 oktober 2009 12:56

Som sagt, en ledig måndag. Småtrist alltså. Håret är på sin plats, ska snart iväg till DAGY (danderyds gymnasium) och "jamma" lite gitarr med Jim. Dock är jag lite smånervös då jag reser i rusningstiden med en gigantisk gitarr på släp. Dessutom, DAGY, där hamnade de flesta man känner, och ärligt talat är jag inte allt för taggad på att träffa människorna (no offence..).

Hur som helst, sitter med Spotify och facebook, man blir nästan lite chockerad. Facebook! Nästan lite kul..


Hade egentligen inget vettigt att komma med, tänkte bara köra med en snabb uppdatering och för några minuter slippa ha så pass tråkigt jag faktiskt har. Lägger till lite bilder på Keigo från Frankrike, han tvingade mig plocka fram dem igen, so I did..

Stay classy, San Diego!

    



     

keigo 1  

Ovido - Quiz & Flashcards