Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av pansy - 21 oktober 2009 21:00

Lite fix i photoshop, plocka fram lite gamla bilder, en kopp med te med tillsatt hounung och Kent ljuvligt spelandes i öronen. Oklanderligt!

Fick tillbaka Samhällshemtentan om Ekonomi härom dan', fick VG+ och var inte alls långt ifrån MVG. Småstolt över mig själv med tanke på att jag absolut inte är den "duktiga eleven" om man uttrycker sig så. Det är onsdag idag, det betyder att höstlovet tar plats om mindre än två dygn. Just nu känns det här med lov inte alls så lockande som det brukar, men blir förmodligen bättre när det väl tagit sig dit då man faktiskt får tid att träffa vännerna man har särats från beroende på gymnasievalen. Någon jag saknar extra mycket är Cissi som jag nu paxat för hela lovet, och Alexandra. Mina tjejer alltså. Och en del fotande blir det förhoppningsvis också, ett bra tag man hade tiden och orken att plocka upp kameran och leka "fotografisk tjej".


Hur som helst, hunden ska promeneras och sömnen ska bort så gott det går så småningom. En nyfixad bild från 2007 följer med i inlägget i sällskap av en av Kent's bästa låtar.

I'll keep in touch.


  

  

Ovido - Quiz & Flashcards