Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av pansy - 9 februari 2009 22:00

Ingen aning vad som drog mig hit. Praktiskt taget antar jag att det var min irritation som langade dragningskraften. Alltid skönt och även bra att skriva av sig och tänka igenom sina handlingar, vad vi har hör av våra storkunniga mentorer. Jag säger inte emot.

Senaste månaden har bestått av irritation och viljan att bli av med en mängd personer har näst intill tagit över mig till hundra. Bra start på året. Men ett nytt år drar inte med sig endast irritation och sin onda sida av personligheten, ett nytt år drar dessutom med sig en Magnus (för övrigt en månad nu i söndags) och återkontakt med en hel del mysiga personer.

Men ja, vad ska man göra? Livet består av Ying och Yang, no doubt.


Sen nu har vi också nöjet med Gymnasievalen. Media på Cybergymnasiet VS. Media på Täby Enskilda. Valen sliter mig i stycken.


En visit hos John Blund och sitt magiska sömnsocker lär inte sitta fel just nu, är väl egentligen precis vad jag behöver. Sömn och en paus, känns som åratal sedan jag vräkte i mig vila av relativt orealistiska skäl för att ha mig på tal. Men vad ska man göra, allt och alla förändras. Det kan man inte klandra. Förhoppningsvis drar sig förändringen mot aningen bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards