Everyone wants a Pansy!

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Oh herre Gud!

Av pansy - 16 november 2009 22:16

Jag har ju verkligen varit urusel gällande uppdateringen på bloggen under senaste tiden, har helt enkelt kommit på för sent på kvällen att jag har en blogg att underhålla vilket leder till att jag skjuter upp det och sedan glömmer bort det, sedan går det så runt och runt igen.


Låt oss nu ta reda på om jag kommer ihåg vad som faktiskt hänt under helgen..


I fredags var det näst intill en helt vanlig skoldag förutom att vi "slutade" 13.20 pga innebandy mellan de elever och lärare som anmält sig. Tanken var att alla skulle stötta och se på matchen, men jag, Evelina, Christian, Jonna, Hanna och Ella åkte istället in till Täby och gick runt där en stund, tog en chai latte eller vad man än ville ha och bara pratade. I Täby fick vi även träffa Hannas kusin Cecilia vilket var rätt trevligt.

Tiden drog ihop sig och på kvällen åkte jag, Ella, Jonna, Evelina och Cecilia hem till Hanna och kollade på Disney klassiker, vilket aldrig kan vara fel ! Valen vi kom fram till blev Pocahontas och Mulan, dock hann jag inte se hela Mulan då jag var tvungen att åka hem för att äta och göra mig klar till Talangtävlingen på Runan där Isabelle och hennes band Rubella skulle delta, och vilket jag var helt oinformerad om var Calles band också där och en hel del från skolan. Banden var grymma, dock gick inte Isabelle vidare, men det gjorde minsann Calle (congratulations).


Lördagen gick åt ridningen till en början som gick fint, på kvällen åkte jag över ännu en gång till Hanna där jag träffade Evelina, Hanna, Ella, Emma, Christian, Lis, Jonna och Cecilia och kollade på film. Senare åkte alla förutom jag, Hanna, Christian, Cecilia och Jonna så vi stannade på Tacos.


Söndagen? Skulle gå åt Fotomässan som jag såg fram emot rätt mycket, men alla var sjuka så det blev då inte av denna gång heller. Men det kanske var bra? Jag blev klar med rätt mycket plugg (trots att jag har minst lika mycket kvar), så det lättade en del av bördan.


Mycket snack nu från dåligt bloggande, tiden rinner iväg och skönhetssömnen får man inte glömma bort.

Keep on lookin'!

 
 
Classy

Classy

16 november 2009 23:05

Nej de är ju inte de :/ Haha, ja det låter som om det skulle vara det ända du gjorde om dagarna. Men det är bra! :) Bra betyg är viktigare än vad man tror, själv ångrar jag att jag inte satsade stenhårt på skolan. Men det lär man sig inte först det är försent... :S
Nej, precis men det är sånt som händer :P haha

Tack så mycket söt!

http://nathaliesjobeck.blogg.se

 
classy

classy

17 november 2009 19:16

Mjo förstår det, jag hatade också dom där plusen, vad hjälper dom liksom? Det är ju fortfarande ett ig, g osv :S

Spank you hun!

Vad ska du göra ikväll då, plugga? ;) hehe

http://nathaliesjobeck.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pansy - 2 november 2010 14:23

Nu lägger jag ner denna blogg, men det var några fina år vi fick ihop. För de intresserade håller jag numera till vid www.impossible.webblogg.se, ska försöka vara minst lika aktiv där som jag är här (hur aktivt det nu är...). Vi ses där! ...

Av pansy - 1 november 2010 19:02


Nu är det ju så att det är 1a november, dvs. jag fyller år om 24 dagar, och efter det är det endast en månad till julafton. Tänkte att det kanske är dags att lägga ut önskelistan för i år så att alla kan ha en möjlighet att hinna köpa grejerna utan a...

:)

Av pansy - 26 oktober 2010 07:28

Det är otroligt roligt att följa sin post må jag säga :) ...   Har dessutom påbörjat mitt höstlovs-projekt i mitt rum, förhoppningsvis blir det ett lyckat projekt. ...

Av pansy - 25 oktober 2010 18:28

  Nu är det bara att vänta och se, lär väl dimpa ner om inte alls lång tid, förhoppningsvis redan imorgon. ...

Av pansy - 21 oktober 2010 23:03

Snabb update från livet då, eller åtminstone de senaste dagarna. Idag var en studiedag, dvs igår hände det grejer. Började med plugget som vanligt (fick besked om att jag fick Godkänt på kemiprovet, och ja, det är en big deal!), sedan in till stan fö...

Ovido - Quiz & Flashcards