Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 1 november 2009

Av pansy - 1 november 2009 20:14

Händelserik dag? Ärligt talat nej.

Vaknade, gick ut i skogen med hunden, middag och så sitter vi här. Fast en sak till fick jag gjort, fotona. Utvalda, utskrivna och inramade, nu ska de bara upp på väggen så fort jag får exkrokarna jag behöver. Det blev lemurer och isväxter (blommorna har suttit på väggen sedan länge).


Skola imorgon, träffa vännerna igen, galet bra. Åter till pluggandet, mindre bra.

Nu är det Parlamentet som gäller!

Godnatt ppls!


  

Av pansy - 1 november 2009 02:40

Ni får nu ta del av årets önskelista hittills. Gratulationer!


  

1. Ringblixt

2. Tonat ND-filter, ND-filter och polariseringsfilter

3. Reflexskärm

4. Kompaktkamera

5. Pengar

6. Teleobjektiv

7. Makroobjektiv

8. Lens Baby

9. Ny säng

10. iPod med större minne

11. Inga läxor

Av pansy - 1 november 2009 00:10

Seså kära vänner, ny månad. Nu kommer resterande 24 dagar gå hur snabbt som helst, sedan fyller jag år. Lägg det på minnet, för det är viktigt, och jag ska försöka påminna er.

Jag har fixat bilderna som är valbara till väggen, dock har jag 44 stycken att välja mellan och ska bara ha 5 på väggen. Hur ska detta problem lösas? Jag får ta till tyckanden från familjen helt enkelt så är dilemmat ur världen. Imorgon blir det att välja ut vilka bilder som ska få vara med och vilka som ska sitta vart i vilken storlek och de nya patronerna ska in i skrivaren. Hur intressant som helst, "intressesmurfarna antecknar".

För att förstöra det roliga måste även plugg in i dagen, detta ständiga plugg. Glädjedödare!

This isn't it, I will be back...


  

Ovido - Quiz & Flashcards