Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg under oktober 2007

Av pansy - 19 oktober 2007 19:36

Boston tea party (Y)


Lägesraporten kom ut idag. G+ på dom flesta - Ni skojar?! trodde fan på IG


Internet är piss-segt, tar chansen och skyller på Wille.

Jävla filmdesperata jävel :(


Biologiprov på tisdag, så min helg är fullpackad. Nästan så jag är osäker på om jag hinner med allt?

Efter biologiprovet är det fritt fram för höstlovet trots att det känns som en evighet.

Spola tiden!


Måste skaffa Kents nya skiva Tillbaka Till Samtiden. Hört att den är sjukt bra. Ja, Kent är ju sjukt bra. Ge mig biljetter till konsert

Av pansy - 16 oktober 2007 20:42

Idag efter skolan kom Matilda och Cissi hem till mig för att jobba på presentationen till Lego-projektet.

Tja, om vi kom så långt vet jag inte, men en bit kom vi.


Eftersom Matilda va mitt framför ögonen på mig, så kunde jag ju inte låta bli att fota, hehu!

Vi gjorde snyggans frissa och halva min hårspray hamnade i Matildas hår - om inte mer(?)

Men ja. Snyggan blev hon!

Hade sen typ.. fotosession med henne.

myyys.


(Halsbandet i håret var inte min idé, det bara blev)

Av pansy - 14 oktober 2007 15:03

Urtråkig dag idag. Vaknade 07.55 idag, trött. Försökte somna om, men det gick inte, så gick upp eftersom Family Guy ändå skulle börja om ca 30 min.

Handlade nya skor idag. Eller, skulle handla igår och åkte till täby med mamma. Hittade ett par, men de fanns bara 41 eller större och 36 eller mindre eller vad det nu va. Skulle ha 39 eller 40. Blev spring efter dom skorna, satte många av dom som jobbar på Stadium i arbete. Ingen hittade, men de fanns i andra Stadium-affärer runt om Sthlm. Bl.a Bromma som hade ett par 39or. Så åkte idag till Bromma och handlade mina skor, även mamma fyndade skor till sig och en tröja till bror.


Ja. Aning osocial idag (?).

Bilden beskriver det mesta av min dag;

Frukost, nya skor, SO-plugg och Pyjamas-Pansy.

Av pansy - 11 oktober 2007 18:56

Fan va kallt det ska vara nudå?!!

Trött, trött, trött.

Fötterna känns som isglobar.

Hade franskaprov idag. IG- ?!?!


Vill fota.

Har fan ingen fantasi.

Ge mig längre- + vidvinkelobjektiv, stativ, filter och idéer!

Har inga frivilliga som vill fotas (?), och helt kasst utan rätta "redskapen" + kunskapen.

Ska fan tvinga domdära på Nikon att ge mig min kurs jag skulle fått för typ... 1 år sedan..! :(

suger!

Av pansy - 9 oktober 2007 20:46

Idag skulle vi (jag, matilda, cissi och antonia) filma våran "show" till detdära lego-projektet, så vi åkte till dendära bron nära golfvägen/fribergaskolan och filmade.


eller tja..

Antonia och Cissi filmade, under tiden jag och Matilda vinkade till lastbilar, men även andra bilar.

Några tutade. Dom var mys.

MYYYS!


Vi såg/träffade många gamla folk;

Elise, Tobias, Alexander..

ööh.. ja, så kommer jag inte ihåg några flera ='D


Det här är bara en gissning. Inte säkert. Men jag trooor Matilda hade druckit lite mycket mjölk eller dylikt till lunch. Bara en gissning!

Hon var lite crazy frog.

(Vilket inte jag var dårå...!!)


Det kallas fiiiikuuuus!!!!!

Av pansy - 8 oktober 2007 20:05

"R.I.P för den 16-åriga pojken som skulle ha fyllt 17 år imorgon. Han blev misshandlad av ett ungdomsgäng samtliga födda år 1991 till döds. I fredags blev han överfallen, 2 dagar senare av lidande avled han (söndag den 7 oktober 2007). Sätt en ros framför ditt namn för att hedra den mördade pojken, Skicka vidare till alla på din kontaktlista"


Jao.
Meddelande som skickas runt på MSN.

Fattar inte hur man kan misshandla en till döds.

Vart fan är samvetet?!

Hoppas dom som gjorde det känner en förjävlig och tung skam och skit.

Ett fall för ungdomsmottagnigen och psyket!

Horbarn assooo..!

Att misshandla är en sak. Men att misshandla till döds är en helt annan.

jajo. Har hört att han sa taskiga saker till dom som misshandlade honom, och att han som blev misshandlad även va han som mördade Dana i Västerås.

No aning.


ahja..
Jag borde bli predikande präst.

Hehu (a)


för övrigt måste jag ju bara skryta med att jag fick VG+ på en svenskaberättelse som blev helt crazy frog.

Heuhehu 8'D


aja..

Jó északát.

Puszi.

:'D

Av pansy - 6 oktober 2007 22:38

"Kolla, jag har skärt mig... :/ "


"DITT JÄVLA MENSBARN!!!!! >:@ >:O" 


HAHAHHAHAHAHAHAHAHH!!!!!(?) D:

Av pansy - 6 oktober 2007 11:28

Gaush.
Brendon sjunger sjuukt bra.

Fan när dom kommer till Sverige asso.

Kolla smilet baaah. So sjukt soet..! :'D <3

http://youtube.com/watch?v=2N2N7LMQ4Jg

http://youtube.com/watch?v=lO59B9pxShE


00.35-00.39, HAhahahah!! <3 :

http://youtube.com/watch?v=meUc8qx_mq0

Ovido - Quiz & Flashcards