Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av pansy - 26 oktober 2007 19:27

Gud. Ända sedan någon gång i maj har jag väntat på min nya mobil (har jag fått reda på nu).

Jag skulle fått den för typ..2-3 veckor sedan. Mamma ringde killen som skulle skicka mobilen 5/10 eller nått och frågade vart den hade tagit vägen. Han skickade den igen. Sen 12/10 hade den ännu inte kommit, så mamma ringde honom igen och han skickade mobilen + annat tillbehör och sa att den tidigast skulle komma i början av nästa vecka (15/10-17/10 någongång).

17/10 hade den inte kommit ännu, så hon ringde denna gång Telenors kundservice och hon som mamma pratade med strök allting och satte in min mobil och allt på nytt och sa att om vi hade tur så skulle den komma 23/10, hade vi "otur" skulle den senast komma 25/10.

Idag är det ju 26/10 och den har ännu inte kommit.

Som fan att dom inte håller vad dom låvar!

Suxxx...!!


Aja. Imorgon tidigt på morgonen åker jag till Ungern (budapest) med Matilda och hennes mamma (de har lägenhet där).

Eftersom det är tidigt på morgonen så åker jag till Matilda redan snart ikväll.

Så ha ett myspysigt höstlov och ring/smsa mig en massa (Y)


PYSZIIIKKAAAA <3

Ovido - Quiz & Flashcards