Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av pansy - 17 juli 2010 01:36

Hemma i 08an igen efter några dagars visit i Skåne beståendes av mestadels barnpassning och en gnutta hästar. Åkte även en sväng till "Tosselilla" för att bada och åka karuseller med småkusinerna, de verkade gilla det iallafall. Dessa dagar, måndag till torsdag, drog en hel del kraft ur mig både psykiskt och fysiskt, så fortfarande känner jag mig som en säck med potatis. Sedan är det ju värmen, suger ju ur en ens energi som en tvättsvamp vid vätska. Helt otroligt...


En "annan" lättande sak är den att jag har för tillfället en liiiten aning om vad jag vill göra efter gymnasiet. Eller ja, jag har alternativ; Kiruna och dess astronomi, Göteborg och dess någonting, eller Stockholmens någonting eller KTH med någonting (har för tillfället en fundering på medieteknik-utbildningen).


Inte för att min hund är den mest fotogeniska varelsen på jorden, men vissa gånger lyckas han bättre än andra...

Lite småsöt är han iallfall!

     

Ovido - Quiz & Flashcards