Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av pansy - 17 juni 2010 19:05

Hurra för aktiva bloggare! (och jag tar inte åt mig, inte det minsta...)

Lovet började skapligt förvirrat. Gick och kollade på Mando Diao och Teddybears in på de närmsta dagarna (imorgon blir det Miss Li och sommarlovet är fullproppat med diverse konserter) vilket var skitkul och det var rejält värt. Men under tiden jag har mått på topp har jag även legat på botten av ett visst skäl. Skälet hänger sig kvar ännu, men det lättar, och har jag tur släpper det fullt ut eller tar ett stadigt grepp om mig.


Hur som helst, igår blev det en kväll med Wille och Isabelle. Mamma och pappa var borta hos en av mammas arbetskamrater, så vi passade på att baka. Vit chokladmoussekaka, eller nåt åt det hållet. Dock blev vår rätt brun av sig eftersom vi valde att blanda vit och vanlig ljus choklad. Resultatet blev helt okej, 5/10 hallon. Skulle resultatet sättas idag istället skulle det blivit klart bättre, jag tror jag kommit på vårt fel...!


 

Ovido - Quiz & Flashcards