Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av pansy - 27 februari 2010 01:20

Tiden flyger bara iväg, hela tiden, man får inte den minsta chans att faktiskt andas. Sportlov nu, känns som jullovet var precis. En hel vecka utan den där blicken som förmodligen egentligen inte är någon blick, om det är åt det positiva eller inte lämnar jag obesvarat.

Sportlovet spenderas hemma, dvs. ingen snowboard vilket jag för tillfället var väldigt sugen på. Har jag turen vid min sida lyckas jag hitta på något annat som är skapligt kul, kan väl ändå inte vara så svårt? Förhoppningsvis får jag tiden att åka till träningen på tisdagen och/eller torsdagen, ska tydligen klippas på fredagen och hunden ska röntgas på torsdagen. Gitarren och de kvarstående vännerna på det så lär jag överleva veckan. Dock har jag hur mycket plugg som helst så.. nej käre vänner, jag inte överleva...


Dagen har gått ut på att plugga (två prov, samhället gick finemang, franskan inte lika bra), spralla runt, och en hel del gitarr. Underbart fin låt;



Why do we say things we can't take back, why do we miss what we never had?

Ovido - Quiz & Flashcards