Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av pansy - 21 oktober 2010 23:03

Snabb update från livet då, eller åtminstone de senaste dagarna. Idag var en studiedag, dvs igår hände det grejer. Började med plugget som vanligt (fick besked om att jag fick Godkänt på kemiprovet, och ja, det är en big deal!), sedan in till stan för att hänga runt där med Robert. Runt 21-22 lämnade jag t-centralen och drog mig vidare till näsbypark för att träffa tjejerna; Jonna, Ella, Evelina och Julie och lyckades komma hem runt 01.00 Helt enkelt en heltrevlig dag.


Idag, studiedagen, borde gått åt att plugga till matteprovet imorgon, vilket det inte gjorde. Åkte till Jonna och hängde runt lite där med Christian, Hanna och Ella (och självklart Jonna), trevliga stunder med trevligt folk. Nu i efterhand ångrar jag så klart som vanligt att jag inte pluggat så mycket som jag borde, men det löser sig väl...

Ovido - Quiz & Flashcards