Everyone wants a Pansy!

Alla inlägg den 30 september 2007

Av pansy - 30 september 2007 18:57

Idag när vi åt middag hände något väldigt, väldigt, väldigt chockerande.


Jag satt som "vanligt" o försökte tjata till mig en hund.

Wille, min bror, hade precis ställt in sitt i diskmaskinen och stod upp och hängde vid matbordet.

Helt plötsligt så säger han detta som chockerade mig så hemskt;

"Jag tar kvällspromenaderna!" (22.00 tiden-promenaderna)


asså.. Omg omg omg.

Ni fattar fan inte hur jävla sällsynt det är att han säger att han vill ha hund.

När jag passar en kompis hundar (2 golden) så går han runt hela tiden och säger "bort med hundjävlarna" , "hundfan" osv..

Det blev t.om bråk om vem som skulle ta kvällspromenaderna!!!

Gud..

vilken pärs!!!


Heuheuheuhe..

Everyone wants a Pansy!

VS.

One day with Pansy is just like suicide. Or worse.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards